pondělí 14. září 2009

Rozhodnutí

Díky nakopnutí holek z Babinetu jsem se rozhodla, že udělám něco pro své tělo a pro první etapu se pokusím shodit 15 kg nadváhy, které jsem nabrala nejprve přestěhováním k tehdy budoucímu manželovi, a taky těhotenstvím....v můj neprospěch tedy mluví to, že jsem po každém porodu dokázala vše shodit, ale výmluvou na kojení jsem zase přibrala, bohužel se to časem stupňovala a já se po třetím dítěti dostala na váhu 83 kg, což mě neskutečně štve. Kde je mých 50 kg v prvním ročníku střední školy, nebo 65 kg v 18 letech (i tahle váha byla supr, i když podíl na ní měla moje tehdejší antikoncepce). Zároveň se divím, že jsem pořád vdaná, protože jsem manžela poznala ještě na škole, tzn. že si pamatuje 50 kg dívku mnohem menších rozměrů než teď :-D.

Důvody, pro které bych chtěla zhubnout jsou: chtěla bych to udělat pro sebe, abych se cítila lépe a nedostávala na sebe zlost pokaždé, když se podívám do zrcadla

chci to udělat pro manžela, protože ho moc miluju a jsem mu neskutečně vděčná, že nikdy ani slovem nezmínil, že bych se mu takhle nelíbila, vždycky mě spíš uklidňoval a říkal, že se mu líbím taková, jaká jsem

chtěla bych si doplnit šatník a sympatičtější je mi velikost 38 než 44, nelíbí se mi široká plandavá trička, která musím nosit, aby mi nebyla vidět pneumatika, která se objeví pokaždé, když zapnu knoflík riflí

chci se zbavit křečkovských tváří, podbradku, nadbytečného tuku na rukách, pneumatiky na břiše, zmenšit zadek i stehna

Žádné komentáře:

Okomentovat